söndag 1 juli 2012

Det känns så annorlunda nu.

Jag har läst ungefär hälften av Scott Cunninghams Wicca - för den självständiga utövaren och jag har svårt att släppa den. I början gillade jag den inte nämnvärt men nu tycker jag mycket om den. Mitt tänk har förändrats mycket sedan jag började läsa den (den har legat orörd i några månader). Då var jag fast i det där som så många varnade för, jag ville göra som man skulle. Jag var rädd att göra fel o.s.v. Nu litar jag mycket mer på min egen intuition och känsla och det hela känns mer naturligt än tidigare.


1 kommentar:

Månstråle sa...

Vad härligt att du lyssnar till din egen intuition. Böcker, kunskap, goda råd mm är värdefulla...men ingenting egentligen utan den rätta känslan...den som bara ditt eget inre väsen kan förmedla...

CURRENT MOON