tisdag 3 juli 2012

Fullmåne.

Här sitter jag, överfull av känslor. Nervositet, förväntan, spänning, glädje och lite mer nervositet =p. Min sambo säger att jag är modig, cool, som vågar åka till någon jag aldrig träffat och fira fullmånen och ja.. det är ingenting som jag normalt hade vågat men det känns faktiskt helt rätt! Jag själv är ju en amatör kan man säga, men den här tjejen verkar ha erfarenhet och det känns bra. Jag ser verkligen fram emot att få diskutera med någon och lära mig saker. Det är så spännande att få höra hur andra ser på saker, hur andra tänker och att få se hur andra gör och vad för saker de använder o.s.v. Det är dock tur att den här tjejen är så lättsam och trevlig, annars hade jag stannat hemma. Jag har verkligen svårt med det sociala ibland, och under såna här omständigheter är det ju väldigt svårt att känna sig trygg men det gör jag faktiskt. Än så länge i alla fall =).

Jag tänkte köpa med mig vin, alkoholfritt eftersom hon inte vill ha alkohol. En flaska vitt för Gudinnan och en flaska rött för Guden kanske? Känns som en bra idé.

Jag har försökt packa, men vet ju inte riktigt vad som är passande att ha på sig. Det blev något enkelt och bekvämt bara.

Tåget går 16.36. Jag kommer att spricka innan dess =p haha.

Hur ska ni fira fullmånen?

1 kommentar:

Månstråle sa...

Oh, jag kan nästan känna din förväntan ända hit...är så glad för din skull. Gissar att jag kommer att känna alla de känslor du känner nu när jag ska ut i skogen på häxkurs i augusti.
Vet inte riktigt hur jag firar fullmånen ikväll, här är det just nu mulet och det regnar lite...så jag får se.
Ha en riktigt underbar fullmånekväll. Ser fram emot att få höra mer.
Kram!!

CURRENT MOON