onsdag 11 juli 2012

Nu händer det grejor!

Ja, nu händer det minsann saker och det är så kul! Ett projekt som jag inte kan berätta om än, men utöver det fick jag idag mina grejor till min BoS. Jag beställde ju ett scrapbook-album som man får klä själv och det har jag gjort. Det var större än jag trodde, men nu får det faktiskt vara så! Jag tyckte den blev fin även om den inte alls ser ut som jag planerade från början.

Ärligt talat så är den mycket snyggare i verkligheten, bilden blev superdålig. Ni får se fler bilder sen när den kommit igång riktigt. Jag velade ett tag angående om jag skulle ha en bild på eller inte, men jag gillar den här bilden skarpt. Ser kanske lite barnsligt ut men det struntar jag i. 
Från början ville jag ha en bok i läder (eller imitation) som såg gammeldags ut. Men sen tänkte jag att om mina barnbarns-barn ska läsa den om hundra år så ser den ut att vara fem hundra år gammal istället. I framtiden kommer den ju likväl att se gammeldags, på ett helt äkta vis =). Jag gissar dock att jag kommer få klä om den eftersom pappret är väldigt tunt och det kommer att gå sönder. 


6 kommentarer:

Häxhem sa...

Kanon fin tycker jag, just nu har jag en skokartong med anteckningar, utskrifter och böcker huller om buller. Min hemsida funkar lite som en dagbok. Men...jag måste ta mig i kragen och iaf sätta in alla anteckningar, målning mm i en jäkla pärm!

Månstråle sa...

Den bilden är så underbart vacker..:) Tror säkert det blir riltigt bra!

Tika BlueRain sa...

Nej, ser inte alls barnsligt ut! Jag brukar skriva ut bilder som inspirerar mig som jag sätter in i min BoS eller sätter på väggen ovanför altaret, har själv just den bilden som du har, älskar den! :-)
Blessed be!

Jex sa...

Bilden var jättefin<3

Elena-Maria sa...

Tyckte det var fint =)

en wicca.ifokus hade varit kul tycker jag (som svar på din kommentar i min blogg).

Blessed be!

Vandrerskan sa...

Fin blogg du har...:)

CURRENT MOON