torsdag 15 mars 2012

Min varg.

Min varg fortsätter besöka mig i drömmarna. Igår natt drömde jag om flera vargar som var stökiga och bråkiga. Jag blev tvungen att brottas lite med dem, men sen lugnade de ner sig. Nu inatt drömde jag bara om min varg. Den gick vid min sida, följde med in i huset och var alldeles som en hund. 

Jag funderar på om det kanske handlar om mitt tålamod o.s.v? Att så här i början är det svårt, bökigt, krångligt, förvirrande. Men tids nog kommer jag att finna min plats, om jag bara har lite tålamod, och då kommer jag att kunna se de båda världarna blandas så som så många redan ser dem? Då kommer alltså den (för mig) främmande världen att beblandas med den jag så väl känner, och så kommer magin och verkligheten vara lika självklara? Som vargen som gick bredvid mig och betedde sig som en hund..? 

 

2 kommentarer:

Marita sa...

Där slog du huvudet på spiken....Du förstår så tydligt vad dina drömmar vill säga dig så du kommer säkert inte att ha några problem med att interagera de två världarna.
Kram!

Angelika BlueRain sa...

Ja, jag håller med Marita, det kommer gå bra för dig :-)

Kram!

CURRENT MOON