måndag 5 mars 2012

Varg.

Idag har jag beställt några saker från http://selling4moving.wordpress.com/. Bland annat det här:

Det kändes liksom helt rätt att göra.

 Har även samlat på mig information om vargen som kraftdjur:

 Varg

Maskulinitet Kommunikation
Vägvisaren, den som bryter nya banor 
åt sig själv och sin "flock"
Mod
Död och återfödelse
Andelära och sinnlighet
Vägledning i drömmar och meditation
Intuition Lära och insikt
Ledarskap
Sociala relationer och skötsel av familj och vänner
Utmanövrering av fiender
Smidighet och att kunna agera utan att synas
Snabbhet
Beskydd av de sina
Flexibilitet Förändringar
Lojalitet

 Om VARG är ditt kraftdjur:
Du har ett starkt sinne för familj och församling, en intuitiv känsla för social ordning, och är mycket tillgiven dina vänner och din familj. Du skulle mycket hellre vilja undvika konfrontationer, men kan vildsint försvara dig och dina närmaste när det behövs. Du är mycket uttrycksfull både verbalt och icke-verbalt och kan berätta en historia med en stor portion passion, uppriktighet och livlighet. Du är en naturbegåvning till lärare, delar med dig av kunskap baserad på upplevelser mer än från formell utbildning. Även om du är bekväm med dina närmaste vänner och familj, så är du faktiskt ganska blyg i de flesta andra situationer.
 (Källa - http://magiskafton.dinstudio.se/gallery_154.html) Det här är jag, utan tvekan.



 

4 kommentarer:

Elena-Maria sa...

fint =) jag tycker vargar är så fina. är från värmland och vargen är landskapsdjur där =)

har du kikat in på spindelmor.se ? om inte så gör det, där finns massa pagan/wicca bloggar att förkovra sej i. du kan även registrera din egen om du vill =) jag tyckte det var väldigt hjälpsamt när jag fick det rådet när jag startade min blogg.


Blessed be!

Vildhäxan sa...

Vargar är helt underbara djur. Jag fick förmånen att träffa och klappa en flock vargar, uppfödda i fångenskap dock. Jag kan bara beskriva det som magiskt.
Dom är som hundar, men ändå inte. Det finns något ursprungligt och primitivt hos dessa vackra djur.

Blessed be

Månhäxan sa...

Vad härligt att det stämde in så bra på dig...:) Då gissar jag att du inte tvivlar det minsta på att det var ditt kraftdjur du mötte i drömmen.

Angelika BlueRain sa...

Så vackra bilder du har hittat :-) Vargar är verkligen underbara djur som ska få finnas kvar!
Min treåriga son älskar vargar, haha, så till den grad att jag känner att jag skulle behöva köpa en tavla eller affisch åt honom med vargmotiv :-)

CURRENT MOON